Dubnické fašiangy 2025 – oznam pre uchádzačov o predaj
A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcov
- Miesto konania fašiangov: OC ABC
- Termín konania fašiangov: 1. marca 2025
- Odporúčaná otváracia doba: 10.00 – 15.00 hod.
- Organizátor fašiangov: Dumat, mestská príspevková organizácia
- Predpokladaný počet predajných miest: 8 predajných miest z toho naše 3 drevené stánky
B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA
- Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom)
VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom
Kategórie predajného sortimentu:
1.predaj občerstvenia (jedlo – tradičné fašiangové a to, jaternice, klobásy, kapustnica, tlačenka, zabíjačková kaša, šišky, záviny, podpecníky a zároveň aj nápoje):
vlastný stánok
2. predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné s prihliadnutím na obdobie fašiangov:
3 drevené stánky/vlastný stánok
- Predaj tvrdého alkoholu je zakázaný !
- V kategórií predajného sortimentu „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“ je predaj možný z našich drevených uzamykateľných stánkov v rozmere 3×3 m alebo vlastného stánku, ktoré sú v správe Dumat m.p.o. V kategórií „predaj občerstvenia“ je predaj možný len z vlastného stánku.
- Sortiment, rozmiestnenie a počet predajných miest je v kompetencii organizátora fašiangov.
C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA
- Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
- Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
- Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradovateľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
- Organizátor fašiangov nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
- Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
- Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
- porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
- porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).
D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH
- Organizátor úspešným uchádzačom na Dubnické fašiangy 2025 vydá povolenie s podmienkami predaja o poskytnutí predajného miesta na zabezpečenie príležitostného predaja na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory.
- Vstupné za predajné miesto stánok je minimálne:
- predaj občerstvenia – 25,00 eur/bm
- predaj remeselných výrobkov – zdarma
- predaj potravín a ostatné – 45,00 eur/ drevený stánok
- – 15,00 eur/ bm
predaj kávy a nápojov z kávy – 30,00 eur/drevený stánok
– 10,00 eur/bm
E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Termín ukončenia preberania prihlášok: 14.02.2025
- Prihlášku zasielajte na adresu: Dumat, m.p.o.
Ul. Andreja Kmeťa 360/5
018 41 Dubnica nad Váhom
v zalepenej obálke s označením podľa predajného sortimentu a to buď:
- „občerstvenie“
- „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“
K prihláške pripojte nasledovné prílohy:
Podnikatelia/živnostníci:
- Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
- Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
- Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
- Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
- Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
- Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu na jedno predajné miesto.
- V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: natalia.novotna@dubnica.eu
- Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.
V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného za predajné miesto, ako je stanovená minimálna cena vstupného za predajné miesto podľa sortimentu, kritériom výberu bude sortiment a cena.
- Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
- K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.
- Organizátor si vyhradzuje právo meniť umiestnenie predajných miest podľa potreby.
V Dubnici nad Váhom, 29.01.2025
