Preskočiť na obsah Preskočiť na ľavý panel Preskočiť na pravý panel Preskočiť na pätičku

Dubnické fašiangy 2025 – oznam pre uchádzačov o predaj

A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcov

  1. Miesto konania fašiangov:                          OC ABC
  2. Termín konania fašiangov:                         1. marca 2025
  3. Odporúčaná otváracia doba:                      10.00 – 15.00 hod.
  4. Organizátor fašiangov:                                Dumat, mestská príspevková organizácia
  5. Predpokladaný počet predajných miest:     8 predajných miest z toho naše 3 drevené stánky

B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom) 

VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom

https://www.dubnica.eu/zverejnovanie/vseobecne-zavazne-nariadenia-mesta/vseobecne-zavazne-nariadenie-mesta-dubnica-nad-vahom-c-2-2020-zo-dna-23092020-4006.html?kshowback=

Kategórie predajného sortimentu:

1.predaj občerstvenia (jedlo – tradičné fašiangové a to, jaternice, klobásy, kapustnica,  tlačenka, zabíjačková kaša, šišky, záviny, podpecníky a zároveň aj nápoje):  

                                                               vlastný stánok

2. predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné s prihliadnutím na obdobie fašiangov:  

                                                            3 drevené stánky/vlastný stánok

  • Predaj tvrdého alkoholu je zakázaný !
  • V kategórií predajného sortimentu „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“ je predaj možný z našich drevených uzamykateľných stánkov v rozmere 3×3 m alebo vlastného stánku, ktoré sú v správe Dumat m.p.o. V kategórií „predaj občerstvenia“ je predaj možný len z vlastného stánku.
  • Sortiment, rozmiestnenie a počet predajných miest je v kompetencii organizátora fašiangov.

C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
  2. Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
  3. Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradova­teľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
  4. Organizátor fašiangov nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
  5. Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
  6. Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
  7. porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
  8. porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).

D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH

  1. Organizátor úspešným uchádzačom na Dubnické fašiangy 2025 vydá povolenie s podmienkami predaja o poskytnutí predajného miesta na zabezpečenie príležitostného predaja na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory.
  2. Vstupné za predajné miesto stánok je minimálne:
  3. predaj občerstvenia – 25,00 eur/bm
  4. predaj remeselných výrobkov – zdarma
  5. predaj potravín a ostatné – 45,00 eur/ drevený stánok                                                                        
    • 15,00 eur/ bm

 predaj kávy a nápojov z kávy – 30,00 eur/drevený stánok

                                                 – 10,00 eur/bm

E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Termín ukončenia preberania prihlášok: 14.02.2025
  2. Prihlášku zasielajte na adresu:   Dumat, m.p.o.

                                                   Ul. Andreja Kmeťa 360/5

                                                   018 41 Dubnica nad Váhom       

 v zalepenej obálke s označením podľa predajného sortimentu a to buď:

  • „občerstvenie“
  • „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“

K prihláške pripojte nasledovné prílohy: 

Podnikatelia/živnostníci:

  1. Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
  2. Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
  3. Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
  4. Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
  5. Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
  6. Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu na jedno predajné miesto.
  7. V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: natalia.novotna@dubnica.eu
  • Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.

V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného za predajné miesto, ako je stanovená minimálna cena vstupného za predajné miesto podľa sortimentu,  kritériom výberu bude sortiment a cena.

  • Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
  • K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.
  • Organizátor si vyhradzuje právo meniť umiestnenie predajných miest podľa potreby.

V Dubnici nad Váhom, 29.01.2025