Preskočiť na obsah Preskočiť na ľavý panel Preskočiť na pravý panel Preskočiť na pätičku

Oznámenia

Výsledky prenechania majetku mesta DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 93 označenej ako „Dubničanka“

DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 93 označenej ako „Dubničanka“

V súlade s § 9a odsek 1 písm. c) v spojení s § 9aa ods. 1 zákona  č.  138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších  predpisov a podľa VZN mesta Dubnica nad Váhom č. 10/2023 o určovaní cien za nájom nebytových priestorov a úhrad za dočasné užívanie pozemkov vo vlastníctve mesta Dubnica nad Váhom v  platnom znení Dumat –  mestská príspevková organizácia, ako správca nehnuteľného majetku ponúkol na prenájom nebytové priestory vo vlastníctve mesta formou priameho nájmu. Nebytové priestory sa nachádzajú v budove súp. č. 93 označenej ako Dubničanka:  

1 NP:  miestnosť č. 1.26 o výmere 14,72 m², miestnosť č. 1.27 o výmere 30,57 m² a miestnosť č. 1.29o výmere 47,76 m².

Suterén: – sklad č. 1 o výmere 33,34 m², sklad č. 2 o výmere 28,05 a sklad č. 3 o výmere 18,06 m².

Ku dňu 04.06.2024 vrátane bola na DUMAT m.p.o doručené 1 obálka s cenovou ponukou na priamy prenájom nebytových priestorov na A. Kmeťa súp. č. 360, ktorej vlastníkom je mesto Dubnica nad Váhom.

Komisia na svojom zasadnutí dňa 12.06.2025 hodnotila 1 predloženú cenovú ponuka a konštatovala, že spĺňa všetky náležitosti vyhlásené Zámerom č. 04/2025 ako podmienky účasti priameho prenájmu. Ďalej hodnotila cenovú ponuku na základe kritéria: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, ktorá nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom a účel nájmu skladové priestory stanovené Zámerom  č. 04/2025.

Záujemca – INNESSA s.r.o., Hrachová 16698/10, 821 05 Bratislava, IČO 52 740 960, navrhnutá cena je 1.NP – 50,53 eur/m²/rok, suterén  – 19,38 eur/m²/rok, účel nájmu – skladové priestory.


Komisia na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, kancelária, cena nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom stanovená zámerom č. 02/2025, vyhodnotila cenovú ponuku č. 1- INNESSA s.r.o., Hrachová 16698/10, 821 05 Bratislava ako úspešnú.

Ing. Iveta Jurisová
predseda komisie

Výsledky prenechania majetku mesta DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 396 označenej ako Mestská knižnica CNO

V súlade s § 9a odsek 1 písm. c) v spojení s § 9aa ods. 1 zákona  č.  138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších  predpisov a podľa VZN mesta Dubnica nad Váhom č. 10/2023 o určovaní cien za nájom nebytových priestorov a úhrad za dočasné užívanie pozemkov vo vlastníctve mesta Dubnica nad Váhom v  platnom znení Dumat –  mestská príspevková organizácia, ako správca nehnuteľného majetku ponúkol na prenájom nebytové priestory vo vlastníctve mesta formou priameho nájmu. Nebytové priestory sa nachádzajú v budove súp. č. 396 označenej ako Mestská knižnica CNO:  

prízemie:  miestnosť č. 1.23 o výmere 12,50 m², miestnosť č. 1.231 o výmere 2,40 m² a miestnosť č. 1.232 o výmere 1,60 m².

Ku dňu 04.06.2024 vrátane bola na DUMAT m.p.o doručené 1 obálka s cenovou ponukou na priamy prenájom nebytových priestorov na A. Kmeťa súp. č. 360, ktorej vlastníkom je mesto Dubnica nad Váhom.

Komisia na svojom zasadnutí dňa 12.06.2025 hodnotila 1 predloženú cenovú ponuka a konštatovala, že spĺňa všetky náležitosti vyhlásené Zámerom č. 02/2025 ako podmienky účasti priameho prenájmu. Ďalej hodnotila cenovú ponuku na základe kritéria: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, ktorá nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom a účel nájmu služby, kancelárske, obchodné  stanovené Zámerom  č. 02/2025.

Záujemca – Lucia Madajová, Nerudova 708/6, 018 41 Dubnica nad Váhom, navrhnutá cena je 110 eur/m²/rok, účel nájmu – služby nechtový dizajn


Komisia na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, kancelária, cena nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom stanovená zámerom č. 02/2025, vyhodnotila cenovú ponuku č. 1- Lucia Madajová, Nerudova 708/6, 018 41 Dubnica nad Váhom ako úspešnú.

Ing. Iveta Jurisová
predseda komisie

Výsledky prenechania majetku mesta DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 360 označenej ako „Cymbálka“

V súlade s § 9a odsek 1 písm. c) v spojení s § 9aa ods. 1 zákona  č.  138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších  predpisov a podľa VZN mesta Dubnica nad Váhom č. 10/2023 o určovaní cien za nájom nebytových priestorov a úhrad za dočasné užívanie pozemkov vo vlastníctve mesta Dubnica nad Váhom v  platnom znení Dumat –  mestská príspevková organizácia, ako správca nehnuteľného majetku ponúkol na prenájom nebytové priestory vo vlastníctve mesta formou priameho nájmu. Nebytové priestory sa nachádzajú v budove súp. č. 360 označenej ako „Cymbálka“ a to:  

   1. podlažie:  miestnosť č. 1.10 o výmere 21,24 m²,

Ku dňu 04.06.2024 vrátane bola na DUMAT m.p.o doručené 1 obálka s cenovou ponukou na priamy prenájom nebytových priestorov na A. Kmeťa súp. č. 360, ktorej vlastníkom je mesto Dubnica nad Váhom.

Komisia na svojom zasadnutí dňa 12.06.2025 hodnotila 1 predloženú cenovú ponuka a konštatovala, že spĺňa všetky náležitosti vyhlásené Zámerom č. 06/2025 ako podmienky účasti priameho prenájmu. Ďalej hodnotila cenovú ponuku na základe kritéria: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, ktorá nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom a účel nájmu služby, kancelárske, obchodné  stanovené Zámerom  č. 06/2025.

Záujemca Ing. Zuzana Velacková, Pod Hájom 1098/108, 018 41 Dubnica nad Váhom IČO 35 363 860, navrhnutá cena je 144 eur/m²/rok, účel nájmu – účtovná kancelária.


Komisia na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, kancelária, cena nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom stanovená zámerom č. 06/2025, vyhodnotila cenovú ponuku č. 1- Ing. Zuzana Velacková,  ako úspešnú.

Ing. Iveta Jurisová
predseda komisie

3FEST 2025 – Oznam pre predajcov

A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcov

  1. Miesto konania:                           Športový areál v Dubnici nad Váhom
  2. Termín konania:                           7. júna 2025
  3. Odporúčaná otváracia doba:       10.00 – 20.00 hod.
  4. Organizátor:                                Dumat, mestská príspevková organizácia
  5. Predpokladaný počet predajných miest:     12 predajných miest – predaj z vlastných stánkov

B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom) 

VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom

https://www.dubnica.eu/zverejnovanie/vseobecne-zavazne-nariadenia-mesta/vseobecne-zavazne-nariadenie-mesta-dubnica-nad-vahom-c-2-2020-zo-dna-23092020-4006.html?kshowback=

Predajný sortiment:

1.predaj občerstvenia (jedlo – slané, sladké, mäsové, syrové,  čapované nápoje, miešané nápoje, káva)  

  • Predaj tvrdého alkoholu je zakázaný !
  • Sortiment, rozmiestnenie a počet predajných miest je v kompetencii organizátora.

C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
  2. Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
  3. Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradova­teľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
  4. Organizátor nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
  5. Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
  6. Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
  7. Porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
  8. Porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).

D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH

  1. Organizátor úspešným uchádzačom na 3FEST 2025 vydá povolenie s podmienkami predaja o poskytnutí predajného miesta na zabezpečenie príležitostného predaja na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory.
  2. Vstupné za predajné miesto je:
    1. predaj občerstvenia –  minimálne 30,00 eur/bm

E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Termín ukončenia preberania prihlášok: 23.05.2025
  2. Prihlášku zasielajte na adresu:   Dumat, m.p.o.

                                                   Ul. Andreja Kmeťa 360/5

                                                   018 41 Dubnica nad Váhom       

 v zalepenej obálke s označením 3FEST 2025 alebo prineste osobne.

K prihláške pripojte nasledovné prílohy: 

Podnikatelia/živnostníci:

  1. Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
  2. Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
  3. Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
  4. Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
  5. Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
  6. Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu na jedno predajné miesto.
  7. V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: 

                                          natalia.novotna@dubnica.eu

  • Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.

V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného za predajné miesto, ako je stanovená minimálna cena vstupného za predajné miesto podľa sortimentu,  kritériom výberu bude sortiment a cena aby bola zabezpečená rôznorodosť ponúkaného občerstvenia – slané, sladké, mäsové, syrové,

  • Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
  • K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.
  • Organizátor si vyhradzuje právo meniť umiestnenie predajných miest podľa potreby.

V Dubnici nad Váhom, 13.05.2025                                                     

                                                                                                                Ing. Iveta Jurisová

                                                                                                            riaditeľka Dumat m.p.o.

VEĽKÁ NOC V DUBNICI

A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcov

  1. Miesto konania:                                              OC ABC
  2. Termín konania:                                            12. apríla 2025
  3. Odporúčaná otváracia doba:                          10.00 – 15.00 hod.
  4. Organizátor:                                                   Dumat, mestská príspevková organizácia
  5. Predpokladaný počet predajných miest:       8 predajných miest z toho naše 3 drevené stánky

B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom) 

VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom

https://www.dubnica.eu/zverejnovanie/vseobecne-zavazne-nariadenia-mesta/vseobecne-zavazne-nariadenie-mesta-dubnica-nad-vahom-c-2-2020-zo-dna-23092020-4006.html?kshowback=

Kategórie predajného sortimentu:

1.predaj občerstvenia (jedlo – tradičné veľkonočné a to, jaternice, klobásy, kapustnica,  tlačenka, zabíjačková kaša, šišky, záviny, podpecníky a zároveň aj nápoje):  

                                                               vlastný stánok

2. predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné s prihliadnutím na obdobie Veľkej noci:                                                                          3 drevené stánky/vlastný stánok

  • Predaj tvrdého alkoholu je zakázaný !
  • V kategórií predajného sortimentu „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“ je predaj možný z našich drevených uzamykateľných stánkov v rozmere 3×3 m alebo vlastného stánku, ktoré sú v správe Dumat m.p.o. V kategórií „predaj občerstvenia“ je predaj možný len z vlastného stánku.
  • Sortiment, rozmiestnenie a počet predajných miest je v kompetencii organizátora.

C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
  2. Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
  3. Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradova­teľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
  4. Organizátor nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
  5. Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
  6. Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
  7. porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
  8. porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).

D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH

  1. Organizátor úspešným uchádzačom vydá povolenie s podmienkami predaja o poskytnutí predajného miesta na zabezpečenie príležitostného predaja na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory.
  2. Vstupné za predajné miesto stánok je minimálne:
    1. predaj občerstvenia – 25,00 eur/bm
    1. predaj remeselných výrobkov – zdarma

 predaj potravín a ostatné – 45,00 eur/ drevený stánok                                                                                               

15,00 bm/ vlastný stánok

 predaj kávy a nápojov z kávy – 30,00 eur/drevený stánok

                                                – 10,00 eur/vlastný stánok

E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Termín ukončenia preberania prihlášok: 21.03.2025
  2. Prihlášku zasielajte na adresu:   Dumat, m.p.o.

                                                   Ul. Andreja Kmeťa 360/5

                                                   018 41 Dubnica nad Váhom       

 v zalepenej obálke s označením podľa predajného sortimentu a to buď:

  • „občerstvenie“
  • „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“

K prihláške pripojte nasledovné prílohy: 

Podnikatelia/živnostníci:

  1. Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
  2. Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
  3. Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
  4. Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
  5. Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
  6. Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu na jedno predajné miesto.
  7. V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: 

                                          natalia.novotna@dubnica.eu

  • Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.

V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného za predajné miesto, ako je stanovená minimálna cena vstupného za predajné miesto podľa sortimentu,  kritériom výberu bude sortiment a cena.

  • Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
  • K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.
  • Organizátor si vyhradzuje právo meniť umiestnenie predajných miest podľa potreby.

V Dubnici nad Váhom, 03.03.2025   

Dubnické fašiangy 2025 – oznam pre uchádzačov o predaj

A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcov

  1. Miesto konania fašiangov:                          OC ABC
  2. Termín konania fašiangov:                         1. marca 2025
  3. Odporúčaná otváracia doba:                      10.00 – 15.00 hod.
  4. Organizátor fašiangov:                                Dumat, mestská príspevková organizácia
  5. Predpokladaný počet predajných miest:     8 predajných miest z toho naše 3 drevené stánky

B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom) 

VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom

https://www.dubnica.eu/zverejnovanie/vseobecne-zavazne-nariadenia-mesta/vseobecne-zavazne-nariadenie-mesta-dubnica-nad-vahom-c-2-2020-zo-dna-23092020-4006.html?kshowback=

Kategórie predajného sortimentu:

1.predaj občerstvenia (jedlo – tradičné fašiangové a to, jaternice, klobásy, kapustnica,  tlačenka, zabíjačková kaša, šišky, záviny, podpecníky a zároveň aj nápoje):  

                                                               vlastný stánok

2. predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné s prihliadnutím na obdobie fašiangov:  

                                                            3 drevené stánky/vlastný stánok

  • Predaj tvrdého alkoholu je zakázaný !
  • V kategórií predajného sortimentu „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“ je predaj možný z našich drevených uzamykateľných stánkov v rozmere 3×3 m alebo vlastného stánku, ktoré sú v správe Dumat m.p.o. V kategórií „predaj občerstvenia“ je predaj možný len z vlastného stánku.
  • Sortiment, rozmiestnenie a počet predajných miest je v kompetencii organizátora fašiangov.

C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
  2. Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
  3. Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradova­teľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
  4. Organizátor fašiangov nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
  5. Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
  6. Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
  7. porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
  8. porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).

D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH

  1. Organizátor úspešným uchádzačom na Dubnické fašiangy 2025 vydá povolenie s podmienkami predaja o poskytnutí predajného miesta na zabezpečenie príležitostného predaja na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory.
  2. Vstupné za predajné miesto stánok je minimálne:
  3. predaj občerstvenia – 25,00 eur/bm
  4. predaj remeselných výrobkov – zdarma
  5. predaj potravín a ostatné – 45,00 eur/ drevený stánok                                                                        
    • 15,00 eur/ bm

 predaj kávy a nápojov z kávy – 30,00 eur/drevený stánok

                                                 – 10,00 eur/bm

E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Termín ukončenia preberania prihlášok: 14.02.2025
  2. Prihlášku zasielajte na adresu:   Dumat, m.p.o.

                                                   Ul. Andreja Kmeťa 360/5

                                                   018 41 Dubnica nad Váhom       

 v zalepenej obálke s označením podľa predajného sortimentu a to buď:

  • „občerstvenie“
  • „predaj potravín, remeselných výrobkov, kávy a ostatné“

K prihláške pripojte nasledovné prílohy: 

Podnikatelia/živnostníci:

  1. Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
  2. Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
  3. Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
  4. Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
  5. Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
  6. Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu na jedno predajné miesto.
  7. V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: natalia.novotna@dubnica.eu
  • Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.

V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného za predajné miesto, ako je stanovená minimálna cena vstupného za predajné miesto podľa sortimentu,  kritériom výberu bude sortiment a cena.

  • Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
  • K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.
  • Organizátor si vyhradzuje právo meniť umiestnenie predajných miest podľa potreby.

V Dubnici nad Váhom, 29.01.2025                                                    

                                                                                                        

OZ Tradičné ľudové umelecké remeslá hľadá šikovných remeselníkov…

Podujatia Ľudové umelecké remeslá sa budú konať v 8 slovenských mestách aj v roku 2025, v našom meste 28.6.2025.

Ľudoví remeselníci – výrobcovia, ktorí majú záujem prihlásiť sa na podujatia Ľudové umelecké remeslá v roku 2025, tak môžu urobiť podaním prihlášok na podujatia do 15.3.2025 prostredníctvom emailu ludoveremesla@gmail.com.

Viac info na https://www.ludoveremesla.org/

Čerpanie dovolenky

Oznamujeme Vám, že dňoch od 23.12.2024 do 03.01.2025 bude DUMAT m.p.o. z dôvodu čerpania riadnej dovolenky zatvorený.

Ďakujeme za porozumenie.

VÝSLEDKY PRENECHANIA MAJETKU MESTA DUBNICA NAD VÁHOM DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 360 označenej ako “Cymbálka”

DO DOČASNÉHO UŽÍVANIA FORMOU PRIAMEHO NÁJMU v budove súp. č. 360 označenej ako „Cymbálka“

V súlade s § 9a odsek 1 písm. c) v spojení s § 9aa ods. 1 zákona  č.  138/1991 Zb. o majetku obcí v znení neskorších  predpisov a podľa VZN mesta Dubnica nad Váhom č. 10/2023 o určovaní cien za nájom nebytových priestorov a úhrad za dočasné užívanie pozemkov vo vlastníctve mesta Dubnica nad Váhom v  platnom znení Dumat –  mestská príspevková organizácia, ako správca nehnuteľného majetku ponúkol na prenájom nebytové priestory vo vlastníctve mesta formou priameho nájmu. Nebytové priestory sa nachádzajú v budove súp. č. 360 označenej ako „Cymbálka“ a to:  

   1. podlažie:       – miestnosť č. 1.15 o výmere 12,18m²,

miestnosť č. 1.16 o výmere 3,02  m²,

                              – miestnosť č. 1.17 o výmere 4,92m².                                                                          

Ku dňu 5.11.2024 vrátane bola na DUMAT m.p.o doručené 1 obálka s cenovou ponukou na priamy prenájom nebytových priestorov na A. Kmeťa súp. č. 360, ktorej vlastníkom je mesto Dubnica nad Váhom.

Komisia na svojom zasadnutí dňa 7.11.2024 hodnotila 1 predloženú cenovú ponuka a konštatovala, že spĺňa všetky náležitosti vyhlásené Zámerom č. 5/2024 ako podmienky účasti priameho prenájmu. Ďalej hodnotila cenovú ponuku na základe kritéria: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, ktorá nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom a účel nájmu služby, kancelárske, obchodné  stanovené Zámerom  č. 5/2024.

Záujemca ALIZA IL, s.r.o., Vodárenská 172/32, 019 01 Ilava, navrhnutá cena je 12,05 eur/m²/mesiac (144,60 eur/m²/rok), účel nájmu – služby – pedikúra,


Komisia na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk: najvyššia ponúkaná cena za prenájom, služby – pedikúra, cena nesmie byť nižšia ako minimálna cena za prenájom stanovená zámerom č. 5/2024, vyhodnotila cenovú ponuku č. 1- ALIZA IL, s.r.o  ako úspešnú.

Ing. Iveta Jurisová
predseda komisie